Celem pracy licencjackiej było zaprojektowanie stanowiska zabawy i nauki dla siedmioletniej Oli, chorującej na rdzeniowy zanik mięśni. W procesie projektowym skupiłem się na problemie utrudnionego dostępu do przedmiotów używanych na co dzień. Z uwagi na niemożność chodzenia i osłabione kończyny górne Ola nie może dokonywać bezpośredniego wyboru aktywności. Podczas procesu przeprowadziłem wywiady z rodzicami Oli oraz osobą dorosłą cierpiącą na rdzeniowy zanik mięśni. Odbyłem jedenaście spotkań z Olą, podczas których obserwowałem sposoby funkcjonowania dziewczynki. Powstała koncepcja to zestaw obiektów składający się z blatu roboczego, półki na plecak, z możliwością przechowywania przedmiotów oraz Szafki dającej dostęp do organizerów poprzez ruch półek w górę i w dół dzięki mechanizmowi przeciwwagi. Gabaryty obiektu sprawdziłem, wykonując model z kartonu w skali 1:1. Finalną formę modelu szczegółowego wykonałem w skali 1:5. Forma obiektu zakłada prostotę wykonania i niestygmatyzujący wygląd.